smiling.

lyckat är verkligen ordet.
gud vad vi har skrattat och haft roligt.
internmatchen gjorde vi riktigt bra och
fotboll är äntligen roligt igen.
sais är verkligen ett underbart gäng :)

saknar verkligen mina vänner! ska
träffa kakan och sär om typ en och
en halv timme, och sen ska vi på bio.
det ska bli kul kul :)
becca är kvar på gottis, så får tyvärr
vänta med att träffa min råtta.
kan förresten inte fatta att det bara är
två dagar kvar nu...

på tal om saknad saknar jag också
min älskling, som har det gött i
barcelona. han kommer hem på
onsdag, och det är faktiskt inte långt
kvar dit. jag fyller upp mina dagar med
vänner, träning och jobb, så förhoppningsvis
dröjer det inte länge tills vi ses igen.
min älskade daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0