christmas eve.

jag älskar julen. har alltid gjort och kommer alltid att göra.
även i år älskar jag julen, fast den inte är som tidigare jular.
egentligen håller jag stenhårt på jultraditionen, och vill att
allting ska vara precis på samma sätt som det alltid varit.
något jag måste (håller på) lära mig att så kan det ju inte vara.
i år är mina föräldrar skilda, och jag och min syster har flyttat
hemifrån. dock firade vi allihopa tillsammans, vilket jag är tacksam för.
har haft en jättemysig dag, och kom alldeles nyligen hem.
i år somnar jag ensam på julafton. nja, inte helt ensam. chili
håller mig sällskap (vaken rättare sagt).
hon är inte rolig just nu. hon har damp. RÅdamp. ja, söt, men
bara jobbig just nu.
aja, vi kan nog få det lite mysigt här.
god juler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0