overkligt.

jag började packa inför resan ikväll.
det känns helt sjukt, imorgon kväll åker jag till stockholm,
för att tidigt måndag morgon åka till manchester, där jag
på tisdag ska se mitt älskade united på old trafford.
jag, min gudmor och gudfar ska göra det. det är sjukt,
det händer verkligen på riktigt.
*
imorgon kommer anna hem. antar att hon sitter på något
flyg på väg hem nu.
det känns också overkligt. vi har inte setts på nästan fyra
månader, vi som sågs nästan varje dag förut.
hon har självklart gjort succé därborta i amerika, and i'm
so damn proud of you my dear :)
vi ska verkligen ses imorgon. det är sjukt och händer
verkligen på riktigt det med.
*
förstår verkligen nu att man aldrig ska ta för givet att man
alltid ska leva ett friskt liv. kan inte leva utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0