start of something new.

har en ny laptop. älskar den, trots att jag på något lustigt vänster
lyckats radera det här inlägget tre gånger redan. hm.
tack världens underbaraste pappa!

är som sagt ledig fram till 25 januari, skönt. man hinner också
tänka en hel del när man är ledig.
har kommit fram till att jag måste lära mig det här med acceptans,
men är väldigt rädd för att ta tag i det.
har kommit fram till att jag känner mig lite vilsen i mig själv (inget
ovanligt i och för sig). vad hände med mina värderingar, min inre
styrka och min egna stolthet?
också börjat fundera på var jag har dig egentligen.
snart nytt år, och jag har en massa spännande som väntar.
men framför allt vill jag komma fram till vad som är viktigt igen, och
sedan börja leva efter det.
jag trivs inte med den här livsstilen.
*
nu ska jag pallra iväg till pappa med min gandalf och få hjälp med
att installera olika virusprogram och sånt.


Kommentarer
Postat av: gandalf

trodde att jag var din gandalf.. känner mig lite åsidosatt här

2009-12-27 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0