välförtjänt vila.

det är läskigt att vakna upp nu förtiden och inse att klockan inte är fem
och att det inte är dags att jobba.
man kan liksom själv välja vad man vill göra av dagen.
idag har jag sprungit som en idiot på löpbandet, somnat, storstädat
lägenheten ihop med daniel (dock offrade jag mig och rensade avloppet
under badkaret själv. hemska bilder), och träffat vänner.
fantastisc four på st. george, det säger sig självt, fabulous time.
god mat, skratt och love.
sedan skildes vi åt, och bex följde hem till mig.
robinson, juleskum, choklad, och världens finaste kattunge blev ett
fint avslut på kvällen.
*
nu sitter jag med chili i knäet och lyssnar på julmusik.
"låt aldrig hoppet försvinna, det är mörkt nu, men det blir ljusare igen" ,
sjunger triad.
låt oss hoppa att det verkligen är rätt. mitt hjärta vill tro det. det har
hjälpt mig förr och det måste verkligen hjälpa nu. annars.. annars
vet jag inte vad som sker.
*
har förresten fått hem massa papper om skolan. hej nollan står det.
25e januari är det upprop, sen följer nolle-p och min första termin på
sjukgymnastubildningen.
det är rätt häftigt egentligen. jag är en av 31 som kom in, bland de
flera hundra med behörighet som sökt.
jag ska bli en nolla, och sen en etta på linköpings universitet.
det går nog bra.

Kommentarer
Postat av: sis som älskar dig

Snart är det julafton söta lillasyster, MYS MYS MYS i massor, och massa choklad! GOSIGT! <3<3<3<3 puss på världens bästa syster

2009-12-20 @ 08:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0