almost the d-day.

det här är nästan en lite läskig känsla.
det är overkligt, men ändå vemodigt.
det är också någonting jag längtar till.
jag har nästan lite fjärilar i magen ändå.
imorgon är det slutet på gymnasietiden.
efter 12 år i skolan är det slut.
mina tre år på kunskap har varit så
jädrans bra. jag har verkligen trivts.
jag har lärt känna så fina människor,
bland annat mina tre bästa vänner.
det var här det började för oss, och
det är här skolan slutar för oss.
det är dock inte slutet för oss, för
det vägrar jag att tro.
mitt hjärta kommer alltid att tro och
hoppas på oss.
när vi står där ute imorgon, tillsammans,
är jag övertygad om att vi kommer att
känna båda lycka och styrka.
tillsammans klarar vi allt.
vi är the fantastic four.

det finns mycket och många fina vänner
jag kommer att sakna från gymnasiet.
det är sorgligt, självklart.
men det är också början på något nytt,
och det känns otroligt spännande och
efterlängtat.
världen, här kommer vi!



I'm falling apart, I'm falling apart
Don't say this won't last forever
You're breaking my heart, you're breaking my heart
Don't tell me that we will never be together
We could be, over and over
We could be, forever

It's not over, it's not over, it's never over
Unless you let it take you
It's not over, it's not over, it's not over
Unless you let it break you
It's not over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0