för vi har tagit studenten!!!

vissa saker är alldeles för stora för att kunna beskriva,
alldeles för mäktiga för att kunna sätta ord på.
jag kan inte beskriva känslorna igår, som var otroligt
blandade.
overklighet, spänning, tomhet, nervositet, glädje, sorg,
men självklart en massa lycka.
igår var en helt underbar dag, och jag vill verkligen
tacka alla (vänner, familj, släkt) som gjorde den helt
optimal. helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv.

idag känns det mest tomt, och konstigt. jag trodde
aldrig att studentveckan skulle bli så rolig som den
blev. det sorgliga är att det är nu det tar slut, när det
känns som att vi har blivit tightare och när man har
lärt känna mer underbara personer.
och jag har verkligen slutat skolan.
nä, jag fattar inget idag heller. another day.

min moster (och gudmor) gittan hade ett önskemål
om att jag skulle skriva upp vilka presenter jag fått.
jag fick jättefina saker; 2 st armband (från älskling
+ morbror m.familj), halsband+örhängen (fastrar),
kapitalförsäkringspengar, ny cykel, pengar, och

sen kanske det bästa av allt. av min gudfamilj

(mammas bror m.familj) fick jag något som gjorde

mig alldeles tårögd:


"Grattis Emma!

Om man ser livet som en fotbollsturnering så har du klarat av gruppspelet nu. Visst är det läge att fira, men glöm inte att kvartsfinalerna går 'imorgon'. Livet består alltså av ett antal etapper/kvalificeringsrundor och vi är helt säkra på att du en vacker dag går till final!

Vi har funderat en hel del på lämplig examensgåva till dig - inte lätt. Men du har i alla fall (minst) en framtidsdröm och vi vill ge dig första etappen på vägen till just det drömmålet.

Målet är Old Trafford och en Manchester United-match.
Vi ordnar och står för matchbiljetten!
Övriga detaljer får vi diskutera i ett senare läge...

Kramar från dina 'gudisar'
Old Macke och Gittan Trafford samt Matilda Ferguson med liten familj
"

LYCKA!!!


Kommentarer
Postat av: sis

VA FAN DU GLÖMDE SKRIVA KLOCKAN DU FICK AV MIG OCH ANTON. dåligt. måste nog säga upp mitt syskonskap... ;)

2009-06-13 @ 09:54:11
Postat av: Birgitta

Tack för att du skrev vad du fick. Vilka fina och bra presenter..... Kram

2009-06-14 @ 14:37:28
Postat av: The Godfather

Haha, vi fixar nya syskon! ;-)

2009-06-15 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0