lugn och ro?

efter studenten har jag bara haft en dag i lugn och ro.
det var i fredags, dagen jag var som sjukast.
jag mår egentligen inte alls bra, jag vill bara ligga och
vila, ta det lugnt och ta igen mig som många andra.
istället har jag massa saker att göra hela tiden; jobb,
skriva jobbansökningar, bråka med skrivmaskiner
och word, cykla hit och dit för att lämna in min
jobbansökan personligen (plus till mig), hälsa på
pojkvän, hjälpa till med hunden, handla, sysslor...
ja, jag är helt slut! och nu har jag jättebråttom iväg
till träningen.
borde överväga att byta om, istället för att plita ner
några fler fåniga ord här.
överväger.
bestämmer mig.
nu går jag och byter om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0