please, save me, please.

ta mig härifrån, låt mig lämna det här, låt mig få starta om.
jag vill ha en ny början, någon annanstans.
jag vill försöka glömma, förtränga.
det här gör mig galen; jag orkar inte vara arg, jag orkar inte
känna hopplöshet.
jag orkar inte med dig.
jag klarar inte av att känna hur splittrat det är.
jag vill vara likgiltig, men kan inte låta bli att bry mig.
det känns som att det bara är mindre och mindre som
håller mig kvar, snart är det ingenting alls.
jag vet att jag kan få bättre, och det får mig att vilja fly
ännu mer.
du får mig att drömma, på både gott och ont.
du har redan räddat mig, men du kommer att rädda
mig igen. och igen, och igen.
så många gånger det behövs, så mycket det behövs.
you're always there for me.




Kommentarer
Postat av: The Godfather

Du uttrycker dig ofta väldigt poetiskt, kära gudbarn. Men ibland blir jag lite rädd över mörkret i dina ord.

2009-06-21 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0