trying.

idag har jag gjort ett tappert försök till att leva ett normalt liv.
med ett normalt liv menar jag sova lagom, äta regelbundet,
TRÄNA, och inte förslappa mig. (men den lilla slappning jag
har haft har faktiskt varit pga att jag varit/är sjuk).
det blev både gym och lättare teknikträning (fotboll) idag.
borde kanske ha skippat, med tanke på att jag mår ganska
risigt emellanåt. åandra sidan, var bägge ganska lugna pass,
och jag behövde verkligen sparka mig själv i röven och i alla
fall få känna att jag börjar komma igång igen.
jag har mycket att ta igen, tuuungt. livet är jobbigt när man är
van vid att vara vältränad.
ett kort varv på stan, samt besök på af, med kakan sög musten
ur oss båda. vi saknade soffa och säng.
som sagt, pga. sjukdom var försöket mindre lyckat.
det finns alltid imorgon (och fler dagar efter det)

nu har jag ätit upp min goda fruktsallad (GÖR MIG FRISK!) och
ska faktiskt krypa ner snart. är trött dygnet runt.

i miss you honey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0