incapable.

vad hände med disciplinen? jag säger 'jag vill' och
'jag ska', men hur mycket händer? inte ett skvatt,
eller åtminstone inte tillräckligt.
vill, vill, vill, men kan inte. 
det är otroligt frustrerande att vara medveten om
problem, och fortfarande inte veta hur man ska
tillväga. jag förstår inte hur jag ska hitta tillbaka.
jag letar och letar, men det är mörkt och jag ser
inte alls mycket. 

pappa ringde från thailand idag, skönt att höra
att allt är bra (förutom den stora tragedin att hans
badbyxor blev stulna, så förskräckligt). imorgon
är det bara två veckor kvar tills han och syster
kommer hem. har jag sagt att jag längtar?

nä, nu får jag fan ta och skärpa mig. nu är det
plugg som gäller fram till träningen, och på
träningen så är det järnet som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0