jaha ja.

Utmanad!

kusin matilda har visst "utmanat" mig. (förstår aldrig varför man kallar det utmaning, låter som att det är något riktigt jobbigt man ska göra)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
oxid elimineras och syre tas upp (bok: aerob och anaerob träning)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min ena högtalare

3. Vad såg du senast på TV?
robinson

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15.45 (rätt svar: 15.54)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
jag hör bara min musik på datorn.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
jag gick hem från skolan

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
åt gröt

8. Vad har du på dig?
leggings, lång t-shirt, hoodtröja med dragkedja

9. Drömde du något inatt?
ja, drömmer alltid en massa konstigt. vad ska jag nog inte skriva här.

10. När skrattade du senast?
förut i skolan.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en tavla med en blomma, en plansch på ryan giggs, inramad plansch på cristiano ronaldo, klocka och hyllor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
lite tråkiga frågor, vem bryr sig?

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
hm, kan ha varit "yes man!"

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
jadu, massor.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om
det de inte vet vill jag förmodligen att de inte heller ska veta.

17. George Bush?
den snubben känner jag inte.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
"ska"? inte vet jag. fast jag gillar alexander och markus som killnamn i alla fall

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
nä, jag är en hemmamänniska..

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
tja smulan

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
vet ju inte vilka som läser min blogg mer än anna och karin, så ANNA-JÄVEL och KAKAN-JÄVEL, ni får också svara på dessa roliga frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0