se det som är bra.

fredag den 13:e var ändå en rätt bra dag (inte för att
jag är särskilt vidskeplig av mig men..), bortsett
ifrån pissträningen i skolan, vädret, min fett
grymma träningsvärk och min struliga fot.
efter pissträningen upptäckte jag ett sms från sis;
'två veckor kvar nu älskade syster <3'
ja, och idag är det till och med bara 13 dagar kvar.
jag drömde verkligen att hon kom hem inatt, men
till min stora besvikelse fanns hon ju inte här när
jag vaknade.

gårdagen fick ett perfekt avslut, då jag, bäx, anna,
och cissi var hemma hos alex. spel och umgänge
är alltid lika trevligt, särskilt med dom man tycker
bäst om. synd att inte kakan var där.

nu tänkte jag vara lite duktig och plugga. sedan
ska jag titta på när united spöar liverpool (yep,
you heard me right karink!), och efter det ska jag
själv spela match. riktigt sugen, känner att det
finns mycket spring i mina ben idag. trots att jag
fortfarande dras med lite träningsvärk.

och kvällen ska spenderas med min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0