seriously.

seriously. vilket jävla väder. jag är trött på ruggit
väder. jag är trött på att gå omkring och frysa.
jag är trött på att behöva dra på sig hundra
lager med kläder inför varje träning (inte bara
för att det är jobbigt att ta av- och på sig, utan
för att det även skapar mängder med tvätt).
ge mig vår och sol!

jag hade ju egentligen tänkt att skriva om
något lite roligare än vädret. senil som jag
är numera, har jag redan glömt bort det. så
kan det också vara.

ikväll vankas träning (brrr!) och californication
med bäx. imorrn tyvärr foto till årsboken. jag
orkar inte tänka på hur jag ska se ut. jag
tänker gå dit naken. kanske inte. men ändå.

typ 3 ½ vecka kvar tills syster-yster kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0