våj.

trevligt att solen äntligen har bestämt sig för att kika
fram, och att plusgraderna äntligen har beslutat att
återvända till vårt kalla ikea-land. ett ångestladdat
prov i träningslära gick riktigt bra, så pass bra och
snabbt att jag fick en härlig promenad i solen med
min älskade daniel och clirre (the dog). fick också
ett härligt besked från skatteverket: 1700 kr tillbaka
till lilla mig, wonderful!

mindre härligt är historia b, jag hatar det. psykologi b
skulle kunna vara kul, men är inte det just nu. becca
kommer hem på måndag, och det känns fortfarande
långt borta.

tråkigast av allt är mitt knä som inte vill bli riktigt bra...
jag vill ju bara få spela fotboll. är det någonstans jag
känner mig lugn, där jag verkligen vet min plats, så
är det ju på fotbollsplanen. jag vill inte missa ytterligare
en träningsmatch, särskilt inte sista innan seriestarten.
snälla, dumma knä... bli bra! jag vill lira boll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0