what truly matters.

det är inte alltid lätt.
ibland hinner man inte med allt.
man kan inte lyckas med allt.
man mår inte alltid bra.
ibland känns allt bara jobbigt,
tungt, och väldigt segt.

men jag tycker att i slutändan,
så kommer man ändå alltid
fram till samma sak.
man har alltid något som är bra.
åtminstone har jag en familj, jag
har mina vänner och jag har en
pojkvän. jag älskar dom och jag
tror faktiskt att dom älskar mig
tillbaka.
det är ju faktiskt det som betyder
något i livet.
hur skit något än är får man
aldrig glömma det som är bra.
man ska aldrig ta någon eller
något för givet.

i slutändan är det alltid ens
nära och kära som göra livet
värt att leva.


  
 

Kommentarer
Postat av: sis

saknar diiiiiiiiiiiiiig!

2009-03-05 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0