you can run, but you can't hide.

hade jag varit troende hade nu varit ett typiskt läge
där man ber gud om styrka. men nu är jag inte
troende, så jag har bara mig själv. det går inte så
bra ihop, när det faktiskt är mig själv jag vill gömma
mig för. 'you can run, but you can't hide' stämmer
nog rätt bra skulle jag vilja påstå. jag kan antingen
fortsätta att fly, och ständigt bli ifattsprungen, eller
så kan jag lyssna på farbror doktorn; det gäller att
vara envisare än dem. jag ska vara envis och jag
ska försöka att vara stark.

kanske hade jag också bett lite om motivation till
skolarbetet. jag har massor att göra, men visst
fan sitter jag ändå bara här och gör inte ett piss.
har bara en timme på mig att plugga nu innan
träningen, det hjälper mig inte mycket. men det
gör mycket mer än om jag inte hade gjort något
alls.

ta tag i ditt liv nu emmak! efter regn kommer sol-
sken (det märktes idag). fåglarna kvittrar också
utanför mitt fönster. it's a sign.




jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0