humma'lum.

det blev ingen "riktigt bra match" som lovat.

men det blev tre poäng, som lovat.

det innebär att vi är ensamma i serieledning.

vi får se hur länge det varar, i den här serien

verkar det som att det kan gå precis hur som.

men just nu går det bra för oss och vi har kul :)


sitter och funderar på hur jag ska få ihop tiden

den här veckan. sitter och blänger på min FIG-

bok, så otroligt onödigt med fotbollsprov. drar

mig för att gå ut i spöregnet för att träna fotboll.

känner mig lite småbekymrad för ditt och datt.


dagen började inte så bra. dock spelar det ingen
roll, för här i livet är det bara en själv som kan
påverka hur bra eller dålig ens dag ska bli.
dagen är inte slut på långa vägar, man vet aldrig
vad som händer.
man är sin egen lyckas smed. inställning är allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0