hurra, hurra!

nu är det klart. allt är klart. ofattbart.
de närmsta veckorna ska jag bara
leva och njuta.
jag kan fokusera helt på fotboll och
det sociala livet, utan att ha några
måsten i bakhuvudet.
mina enda måsten nu är saker som
ska inhandlas till studenten, men
det är ju bara roliga måsten.

nu ska jag vila, sedan ska jag ge
mig ut i stormen och ta mig till
vrinneviskogen. där ska jag plåga
mig själv i intervallöpning + springa
i backe. jag behöver mjölksyra-
träningen, men usch fan vad tråkigt
det är att göra själv.
hur tråkigt det än är, så ska jag göra det.
jag vill ha tillbaka min arbetskapacitet!

ikväll väntar älskling och final i
champions league. FIRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0