i can see the end.

knappt två veckor. 13 dagar.
om 13 dagar har jag mitt sista prov.
då är jag fri från pluggandet,
åtminstone för ett helt år.
det är nästan så att jag kommer att
slå en kullerbytta à la peter
gustavson av glädje.
resterande två veckor kommer att
gå åt till att slappa, njuta och
säkerligen en hel del partajande.
sedan är det dags. 11/6 kl.16.00.
welcome to the freedome.

jag vaknade för en stund sen, efter
en lite väl lång tupplur. så går det
när man pluggar så sent på den
sista terminen någonsin i gymnasiet.
nu är jag för seg för att börja igen, och
har tittat igenom lite bilder istället.
tänkte vara snäll och dela med mig av
några gamla godingar.

   
   
  
  

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

tillsammans är vi starka! (jag saknar att vara blond...)

2009-05-14 @ 20:11:35
Postat av: sär

The fantastic four!

2009-05-16 @ 01:41:05
Postat av: sär

The fantastic four!

2009-05-16 @ 01:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0