kliar.

det kliar. det kliar som något djävulskt.
jävligare är att det har gjort det i snart
två veckor. HEMSKT. mina ben är fulla
av äckliga utslag.
jag är allergisk mot något, och det kan
vara precis vad som helst. noot fun.

vad kan det vara?
bosse? (då blir mamma ledsen)
kvalster? (hallå, inte min säng!)
något klädmaterial? (fy fan vad jobbigt, kan inte föreställa mig ett liv i bara polyester)
mat? (det finns över en miljard livsmedel, gaaah!)
tvål? tvättmedel?

jag vill inte vara allergisk, fan vad jobbigt.

förutom ben (och även underarmar nu, great) kliar det i kroppen av mig,
fast av iver. jag vill ha söndag, jag vill spela match. fotboll är kul och jag
är så otroligt sugen på att spela just nu. taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0