kom igen!

nu jävlar är det jag som tar tag i mig själv.
jag kan inte gå och vara depp hela tiden,
livet springer ju på ändå. vore ju synd att
missa det.
ja, det kanske är en hel del som känns
fel i min tillvaro nu, och det är mycket
jobbiga saker som händer. men jag vill
inte ge upp för det.
jag har underbara vänner som får mig att
skratta. jag har en underbar pojkvän som
ställer upp på allt.

nu ska jag sitta och ta tag i skolan. det är
faktiskt inte många veckor kvar. kom igen
nu emma, du kan det här.

och mitt knä.. ja, det får väl ta den tiden det
tar. men fan om det inte hinner bli bra till
23e maj, vill inte missa ännu ett derby!

Kommentarer
Postat av: The Godfather

Heja!

2009-05-04 @ 16:15:12
Postat av: Sär

Jaa jävlar, go for it!

2009-05-06 @ 22:57:26
Postat av: rumpan

Jaa jävlar, go for it!

2009-05-06 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0