tom, seg, glad.

jag är lite tom på ord på något vis. är väl trött. lite irriterad.
dagen hade en finfin start dock, med fotboll som första
lektion. ännu roligare nu är att bäx är där. vi tre har kul!
resten av dagen har i och för sig mest varit jobbig, och
seg. jag somnade verkligen på historian, hoppsan.
jag har ändå hållt gott humör hela dagen igenom
(trots mina stela lår och rumpa). efter igår kan jag inte
vara annat än glad. det är sånt jag lever på. älskade,
bästa fotboll som jag inte kan vara utan.

i miss you honey..


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha jag såg oxå at jag stavat fel när jag 2min senare gick in o läste inlägget på bloggen men som vanligt kom nått ivägen och jag hann inte ändra:) Nu är det krig letar stavfel ;)

Kram

2009-05-13 @ 18:25:01
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0