you ruined it.

dagen började så otroligt bra, och den var riktigt bra.
jag vaknade upp med dig, min älskade finaste.
fantastisc four igen på fotbollen. det var riktigt kul och
kändes underbart. det var längesen.
tripp till linköping med bäx, med stopp för lunch på
skarphagen först. smaskig firre och stekt potatis.
bra och hög musik, choklad, cola, bra umgänge.
studentklänning hittad (måste läggas upp lite först)
och ett impulsköp som jag fortfarande inte är
riktigt säker på. god glass på glasses bossbar.
tog E4:an mot helsingborg hem, istället för mot
stockholm. bra jobbat, nästan rätt håll. ni gjorde
dagen riktigt bra, en av de bättre på länge.

det höll inte. det räckte med en blick. en
blick, och alla glada känslor är som bortblåst.
det gör ont, jag mår illa och jag vill bort. jag
blir galen på att jag är så maktlös. jag blir galen
av oro. jag blir galen, för det gör så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0