gnäll.

sitter ensam hemma, med persienner nedragna och
inte en endaste lampa tänd i lägenheten.
i-don't-feel-very-well.
att gå upp imorse var en pina. dels för att jag var så
sjuhelsikes trött (typ zombie) och dels för att jag var
så otroligt stel och hade ont i nästan hela kroppen.(cup i helgen)
att jobbet började skit gjorde inte saken bättre.
kom hem skapligt ialla fall, blev ompysslad innan daniel
gick till skolan (älskade ängel), och sedan har jag legat
däckad i sängen.
några timmar senare och jag känner mig bara sämre.
hostan bränner, illamåendet stör min aptit och det tunga
huvudet underlättar icke. men ingen feber. aldrig feber.
kan inte sova mer, har ingen rolig film att se (den enda jag
känner för att se -die hard- funkar inte!!) och jag orkar inte
läsa.
daniel kom hem, jag innan jag gnäller sönder.
*
**
***
take us back to that moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0