love in a box.

ledig idag igen, how great isn't that?
(om man bortser från det faktum att jag behöver pengar)
dock inte så kul att vakna och må bajs (illamående),
som verkligen börjar bli en vana för mig nu.
no no, not pregnant.
ska snart till vårdcentralen och lämna blodprover.
me.no.like. har gjort sånt tusen gånger, men vänjer mig inte.
som tröst öppnade jag min love in a box. bra idé, bra start
på dagen.
så mycket fint som gör mig så glad. jag minns den 15 februari
som om det var igår. dagen då du verkligen överraskade mig!
*
"Emma.
Du är det finaste jag vet
att drukna i dina ögon är beroendeframkallande
att se dig le är det bästa som finns
att kyssa dina läppar drömmer jag om varje natt.
Du är det viktigaste för mig, min ängel."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0