snabbare.

nja, det där med uppdatering är det dåligt med just nu.
jag har varit/är så trött.
har ändå inte känt för att skriva något roligt.
hade säkert bara öst galla över hur trött jag är på jobbet atm.
eller hur sämst jag känner mig på ditt och datt.
hur wierd livet är utan att dagligen behöva prestera i skola
eller på en fotbollsplan.
dagarna ser mer likadana ut. jag hatar det.
fast på sista tiden har mönstret brutits ett par gånger, bl.a.
har det varit kompiskvällar och gå på hockey.
that i like.
imorrn har vi inflyttningsfest. det gillas också.
om några veckor får vi vår kattunge. jag vill att hon ska heta
mys (mysan?).
om några veckor är jag ledig.
om några veckor ska jag till england med gumdmor+gudfar.
om några veckor får jag beskedet jag grubblar över varje dag.
behöver jag säga att jag vill att tiden ska gå lite snabbare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0