ibland så.

jag älskar dom där stunderna där man bara mår bra,
de stunderna man inte ens tänker, man bara är och
har det så bra.
b.k, k.k, e.k (plus a.s. egentligen.), matlagning, paj,
b&j, soffa, spotify, umgänge. jag älskar er.
att vi dessutom tog tre poäng gjorde lördagen perfekt.
och att jag fick vakna upp med killen jag älskar mest
i hela världen också, såklart.

idag har jag, bror och syster varit på utflykt med pappa.
först efter en halvtimmes bilåkande fick vi reda på att
vi skulle till vingåker och att vi hade fått en varsin
shoppingpeng.
pappa gillar att överraska oss. det har han alltid gjort.
vi gillar när han gör det. det har vi alltid gjort.
världens bästa pappa, vad vore jag utan dig?



gammal goding från augusti 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0