en känsla.

i have this feeling.
vad konstigt det känns att uppleva känslor som irritation, ilska, frustration och nedstämdhet,
utan att veta varför man känner så.
särskilt när den konstiga känslan drabbar en just som man faktiskt är på bra humör.
blir alltså en kraftig humörsvängning, utan direkt orsak.
försöker jag säga mig själv något? vad är det som är fel? hmm.
undrar om jag skulle få rätsida på saker om jag skulle föra en sorts tanke-känsla-dagbok.
just nu känns det som att en klar översikt över mitt liv här och nu inte skulle skada.
nu ska jag se top model tills jag somnar, och skita i ångesten för att jag inte har pluggat idag.
imorgon ska jag träffa döden för första gången.
och den här tystnaden gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0