ge mig tid.

10-1, duger va?
otroligt fint väder också, första matchen utan det förbannade understället.
det är vårkänslor det!
var jag trött igår är det inget emot hur trött jag är ikväll.
plugg, plugg, plugg. den här veckan är verkligen sjukt körig. nästa med.
och typ varje jävla vecka fram till juni.
jag får aldrig vara ledig och bara vara.
jag hinner inte med allt jag vill göra, jag hinner inte träffa alla jag vill träffa.
det är väl det som är nackdelen med att plugga på annan ort och spela fotboll
- tiden vill inte räcka till riktigt.
samtidigt är jag så lycklig att jag börjat plugga, bästa beslutet jag fattat på år
och dar.
hoppas på en dag imorgon där jag känner mig aningen mindre bekymrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0