grå funderingar.

blev vinst med hela 6-1 igår, överraskande och roligt nog.
idag måste jag ägna flera timmar åt att plugga, vilket är lite ångestframkallande.
det jobbiga är bara att det känns som att jag inte kan ta in någonting just nu.
jag är stressad och har väldigt mycket att tänka på, så finns inte mycket utrymme till övers.
sånt som jag förträngt har börjat komma tillbaka, vilket egentligen är onödigt, eftersom att
jag inte kan påverka det.
hur jävla skit, jävligt, och orättvist det än är så är det bara att lära sig att acceptera det.
men eftersom att jag suger på det så försöker jag förtränga det. fungerar dock inte i längden.
sen finns det ju allt det här som jag faktiskt kan påverka, men som jag inte lyckas så bra med.
jag känner mig allt mer som en skugga av mitt gamla jag.
till och med när jag ser mig själv i spegeln ser jag mer ett förfall än en igenkännande reflektion.
när jag tänker på mina misslyckade försök till förbättring känner jag bara panik och ångest.
det är rätt jobbigt när man inte känner igen sig själv och inte förmår att ta tag i det på riktigt.
jag som trodde att jag var en äkta doer.
i need a break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0