i miss you.

är egentligen inte på något riktigt blogghumör, vet inte vad jag känner att skriva.
jag orkar inte klaga mer på att det är så mycket i skolan, eller klaga på mig själv
för att jag är värdelös på ett x antal punkter och aldrig tar tag i problemen.
kan återigen i alla fall konstatera att biomekanik inte är min grej.
åtminstone inte när föreläsaren håller rakettempo, när jag upplever det som att
fysik är som ett främmande språk för mig.
sen när jag är trög och inte fattar, och faktiskt erkänner det, så blir jag någorlunda dumförklarad.
yes.
basal kroppskännedom är inte heller min grej. flummigt. typiska övningar där jag får
kämpa med mig själv till max att inte följa impulserna att skratta, så att jag inte blir
utslängd.
skratta gör man alltid bäst när man inte får.
gud vad jag saknade er idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0