möh.

latinska termer och namn på kroppens olika delar och funktioner snurrar
i mitt huvud, morgon, dag och kväll.
det är väl kul att man får in en del i huvudet och att man faktiskt lär sig något.
det är roligt att man kan känna att man både har försprång och ligger efter.
känn ingen press, var lugn. det är ju bara att råplugga. (NO STRESS). tjena.
palpationen (där vi klär av oss och tar på varandra, höhö) var riktigt rolig idag.
tema grekland. moussaka, iliaca, acromion, akropolis, major och majvor.
jag har för goa klasskamrater. jag trivs nästan för bra. för bra för att vara sant.
och visst finns det mer jag gillar, men jag vet inte vad jag tycker om det.
det känns bra, och det känns läskigt. och jobbigt. men bra på något vis.
snart dags för träning. kan ju inte gå sämre än sist i alla fall (säg inte det..)
jag ska göra mitt bästa för att inte känna mig värdelös, good luck.

Kommentarer
Postat av: cookie

vi är inte värdelösa (även om vi käner oss så). vi kommer tillbaka snaaaaart!

2010-04-01 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0