man down.

Idag gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag vaknade trött. Konstigt trött. Var trött och seg på jobbet.
Jag hade tänkt att springa, men så blev det inte heller. Kroppen och knoppen ville inte.
Jag hade tänkt segra, men det gick inte.
Tänker på allt jag inte gillar, allt jag vill ändra, blir frustrerad, arg, ledsen..
Sedan tänker jag att det inte är förlust. Det är underläge. Ger man sig förlorar man. Fortsätter man kan man alltid vända. Inte fan tänker jag förlora.
Jag jobbar på det. Som vanligt. Bara lite hårdare just nu.
Och DET är något jag ska vara nöjd med. Faktiskt. Dags att lära sig.
En kväll med mina girls piggar alltid upp. Dom är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0