skratta varje dag, det hjälper.

Skönt slutkörd efter intervallöpning i skogen med lagkompisarna.
För trött för att tänka, känna efter ordentligt. Lite hög men ändå inte. Hög på endorfiner.
Idag har jag varit riktigt medveten. Medveten och stark om jag får säga det själv.
Jag har planerat, hållt fast, känt efter och reflekterat. Det känns bra, jag tror på det.
Bara att fortsätta att fylla på med energi och friskfaktorer.
Jag har faktiskt otroligt bra förutsättningar för att klara det här, dags att utnyttja det.
Jag har sett hela bilden, jag har verkligen det nu. Jag vet vad som är viktigt.
Jag vet hur jag kan må bra på riktigt, bli lycklig utan att vara beroende av något.
Jag ska lära mig att bli min egen lyckas smed.
Sen att det imorgon bara är en vecka kvar får mig inte att må sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0