celebration.

Hipp, hipp, hurra!!!!
En godkänd ledundersökningstenta på axel/skuldra innebär att jag nu klarat min fjärde tenta av fyra möjliga hittills på utbildningen. Nöjd tjej! Den här gången lyckades jag ta handtvål och handsprit i rätt ordning också, till skillnad från anatomitentan i termin 1.
'
Detta firades med ett kort besök på donken med två av klassens ynka fem grabbar, och sedan julshopping och thaimat+godis+film hemma hos mig med Lina. En ganska bra dag om man säger så! Nu känner jag mig helt slut, och borde kanske fundera på sängen.
'
En ordentlig sovmorgon hoppas jag på i alla fall. Och så håller jag tummarna för Anna och Josse som tenterar imorgon, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0