dagen efter.

Jag mår illa. Överkonsumtion av chips och choklad (min hy kommer vara full av finnar imorrn). Dagen-efter inbillar man sig på något sätt att man vill och kan äta hur mycket skit som helst. Så fel ute man kan vara.
Gårdagen får högt betyg. Damerna på "förfest"/hemmafix var lika trevligt som väntat, fördrinken på Flamman var god, bordsplaceringen var okej, maten god, bra gyckel, bra mellanfest, roliga människor, bra utekväll. Lite vingligt ett tag där på slutet, då är det tur att man har förnuft nog att tacka för sig och dra sig hemåt.
Idag mellan 10 och 14.30 hade vi fadderutbildning. Lika givande som att lägga ner tid på att lära sig att kasta flatmatcka. Lååång, sövande, överdrivet självklart innehåll, fel prioriteringar. T ex. lade den ena föreläsaren nästan en kvart åt att definiera ordet "konflikt", istället för att bara prata om hur vi faddrar kan lösa en konflikt. Det roliga var att killen inte hade förstått att vi var tvungna att vara där, då han sa något i stil med: "det är ju tur att detta inte är obligatoriskt", med det från många bittra svaret "jo det är det".
Min pojkvän spelar tv-spel, jag läser SOLO och mår illa. En helt okej dagen-efter-kväll.

underbara Lina och jag igår


Kommentarer
Postat av: Josse

Fina flickor:)

2010-12-05 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0