dan före dopparedan.

Det blev en liten utdragen (försenat? va?) och spännande resa hem till Norrköping, men till slut var jag framme!
Här hemma har det blivit lite inslagning av julklappar, dekoration av pepparkakshus, promenader med hunden, pynt av julgran, lite bingolotto, och allmänt umgänge och mys. Bra uppladdning inför julafton!
'
Nu avslutar min underbara mamma och jag kvällen med att titta på Love Actually, som är en klar favorit hos oss. Den är så julig och mysig.
Samtidigt drömmer jag mig bort till sol och varma stränder. Känner väldigt många som ska resa eller har rest nyligen, och nu börjar jag också bli lite sugen. Underbart med avkoppling och värme, istället för tenaplugg och sibirisk vinter. Längtar lite efter nytt år och nya tag, nya mål och lite ytterligare förändringar.
That's all folks.

Älskade mami och jag på julafton för två år sedan (notera;:ingen snö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0