en bal på slottet.

Rihanna's Only Girl spelas på spotify, och jag ska börja städa upp lite i min lya. Jag väntar finbesök. Verkligen finklädda damer, nämligen uppklädda klasskompisar. Det är finsittning på Flamman som gäller ikväll!
Vi har laddat upp ordentligt på förmiddagen, med lite halvt om halvt seriös ledundersökning. Anna bjöd på lussebullar och lät mig för andra dagen i rad äta från hennes risgrynsgröt. Anna är allt snäll hon. Slog lite reflexer när vi blev trötta (aktiv vila), pratade lite om att föda barn och föda svampbob fyrpank, lite gris, lite kuddkrig och sånt. Det känns verkligen att det är tenta-p.
Dags att ta tag i lägenheten och mig själv. Se om det går att göra något åt ronja rövardotter-håret som är på sitt värsta humör idag.
Vår alldeles egna fotograf Johanna kommer att knäppa ett par bilder, får väl se om någon så småningom hamnar här.
NU KÖR VI!

Förra terminens finsittning i samband med nolle-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0