glad lucia.

Hemma från skolan nu, tänkte att det kunde vara gött att inta soffläge innan jag sticker och tränar. Inte jättesmart, för nu känner jag verkligen av att jag bara sovit fyra timmar inatt. Nu blir det inte lätt att lämna soffan.
Trots sömnbristen har jag känt mig ganska alert och glad i skolan idag. Positiv tjej liksom, vem trodde det om mig för ett par år sedan? Äntligen bevis på att det verkligen går att jobba med sig själv och förbättra sig.
Jag vet inte om det beror på att jag har börjat plugga, inte spelat fotboll på snart tre månader, eller att jag är tillsammans med en kille som är solen själv. Något har i alla fall hänt - jag är oftast glad, jag oroar mig mindre, jag stressar mindre, jag litar mer på mig själv, och jag har en bra inställning.
Två dagar till tenta. Ikväll kommer Jacob och umgås med mig, imorrn blir det julshopping med b.k och k.j, och onsdag är dagen d. Bra, nej, optimalt tidsfördriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0