grey.

Jag är från och med igår en gymlös tjej. Jag har egentligen rätt att träna januari ut genom uppsägningstiden, dock bara i Norrköping kom dom fram till igår. Tack liksom! Kommer inte köpa ett nytt gymkort förrän i januari, så ska bli intressant att se hur jag klarar mig, som fram tills nu har tränat på gymmet så gott som varje dag eftersom att det är så satans kallt och halt ute. Kanske får se det som semester. Usch, kommer att krypa på väggarna.
'
För övrigt har jag känt mig allmänt grå idag, vilket nog beror dels på gårdagen och att jag har pluggat en hel del systemfysiologi och njuren idag. Men nu har jag nästan pluggat klart för dagen, och då ska jag knuffa bort alla grå känslor och ta fram mitt positiva jag. För ikväll är det nämligen lite julmys+hejdå-kväll med Kripa, inkluderat julklappsutbyte och lite gott att äta.
'
Sedan imorgon bär det äntligen av hem till min älskade familj i gamla kära Norrpan för julfirande.
'
Syskonen K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0