ja-sägare.

Det blev en tur fram och tillbaka till Linköping, för att lämna lite julklappar hemma som jag inte får med mig på tåget. Till min stora tacksamhet följde min snälla lillebror med, imponerande nog utan protest, och med glatt humör. Det var han, jag & hassan, vilket gjorde vår lilla utflykt snäppet roligare.
På Willy's på hemvägen upptäckte jag sms från jockeboy/kvinnan/kakan som kom med ett mycket trevligt erbjudande. Attans tänkte jag först som hade planer med papps och brorsan. Jag kom dock snabbt på bättre tankar, för visst kan man hinna med båda. Juldagen är ju känd hemvändardag - den är till för både familj och vänner helt enkelt. Dessutom blir livet lite roligare när man säger ja till saker och vågar vara spontan.
'
Nu blir det att äta lite kött och ha det trevligt med papps och lillebror, sedan sticker jag iväg för att hitta tre härliga vänner på en bar.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0