jag är en tekopp.

Min mamma är allt go. När jag mailat min önskelista fick jag svaret: "du är min tekopp". Kanske har det med att göra att jag önskade mig både te i lösvikt och en ansiktsrengöring som ingår i tea tree-serien från Body Shop. Eller så är det inte så. Är jag mammas tekopp är hon min tekanna - precis som i Skönheten & Odjuret.
Nu är det mindre än en vecka kvar till tenta. Jag är fortfarande otroligt lugn utan några nerver. Förstår inte vad som har hänt med mig, jag har äntligen lärt mig koppla av lite och tro på att jag kan det här. Peppar peppar... nästa vecka kanske jag blir hypernervös.
Nu ska jag plugga lite till, sen är det body combat som gäller! Helt okej kväll.
Längtar till imorgon kväll när K kommer hem från ännu en veckas praktik i Jönköping, då blir det riktigt mys. Sedan väntar en helg med gemensamt tentaplugg. Väldigt romantiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0