lagom.

Gårdagen var helt klart lyckad, och vi var femton från klassen som trängdes på mina 26 kvadrat. Finns det hjärterum finns det stjärterum! Allt kändes väldigt lagom, och vi avslutade kvällen på platå.
'
Fick jag för mig att träna idag, vilket är något jag brukar hoppa "dagen-efter". Men jag hade suget idag, plus att det gick lugnt till igår, och jag avverkade km efter km på löpbandet utan att må det minsta dåligt. Nu efteråt känns det bara skönt när endorfinerna sprudlar i kroppen. Kan behövas, för jag har tentaplugg jag ska börja med. Blä.
'
För övrigt ska jag hälsa på pappa idag som har kommit hem efter en vecka i Gambia. Och förresten så är det idag två år sedan jag tog körkort, vilket innebär att min prövotid går ut idag. Woho, grattis till mig som kör så himla mycket bil nu för tiden.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0