mardrömmar.

Jag vet inte vad det var igår, om det var den hårda löpningen på kvällen, att Kripa åkte iväg igen, att jag mådde bajs, att jag bakade goda kladdkakemuffins, mitt grubblande fram och tillbaka... Något har i alla fall stört min sömn. Tog lång tid att somna, vågade aldrig titta om klockan passerade ett. Och här är jag nu, vaken sedan klockan fem. På sätt och vis pigg som en mört, på sätt och vis dödstrött, med en progressiv huvudvärk och en mage som börjar ropa efter frukost (redan?!).
Efter en timmes vridande ger jag upp. Sex and the city åkte på, och jag känner att det ändå inte är så tokigt att vara vaken så här tidigt på dygnet. Så länge man inte är så trött att man mår dåligt såklart. Lite tända ljus, bra musik eller en SATC-box att slå på, lite surfande på nätet, och ev. något mysigt till frukost. Det optimala skulle vara lite kel med en katt, eller Bosse.
Ofta kan man faktiskt vända något dåligt till något bra.
Glad Lucia!

Bosse bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0