mot göteborg.

Klockan är inte särskilt mycket, men efter flera nätter med dålig sömn är jag skittrött! Det passar ändå ganska bra, med tanke på att min buss går 05.20 imorgon bitti. Ska bli några mysiga dagar i Göteborg med min kärlek, och jag ska försöka kombinera avkoppling med tentaplugg så gott det går.
'
Idag var det julfrukost hos pappa för mig, mina syskon och Christoffer. Det blev även fika och roligt spelande på super mario bros på wii. Efter det var det bara att fortsätta till nästa julfirande, hos mamma dit släkten kom. Julestök, julemys, småbarn, och dramatiskt julklappsspel. Gick därifrån med en godisstrut och en fin skål med skumtomtar. Som om jag behövde mer godis, hur tänkte jag? Efter att inte ha tränat på fem dagar (vilket är väldigt mycket för mig) och proppat i sig massa julgodis känner jag mig som en strandad val. Känns som att det dröjer innan jag äter något sött igen. Som tur är blir det också löpning i nere i götet - äntligen får jag röra på mig!
'
Dags för sängen, hörs om några dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0