nu och då.

Har nu suttit och försökt lära mig hur man designar bloggen - för min är ju så fruktansvärt tråkig. Har kommit en liten bit på vägen, och hinner tyvärr inte göra mer just nu. Gillar inte att lämna saker som jag inte är klar med, men ibland måste man helt enkelt bara sätta ett stopp!
'
Igår hade jag som sagt finbesök, självaste herr Strålmark kom på besök! Vi såg en oväntat rolig animerad film, despicable me, tog en promenix, snackade om livet och så plötsligt kom vi på idéen att möblera om. Tycker det är roligt att jag har bott här ett halvår och bara haft lite på känn att det är något som inte känns riktigt bra, och han kommer hit för allra första gången och säger: "varför byter du inte plats på sängen och bokhyllan?" Bra fråga, mycket bra fråga. Kanske för att jag inte klarar av att flytta tavlorna själv. Men nu fick jag hjälp, och det blev kanon! Passade även på att få hjälp att byta den där trasiga glödlampan i hallen, så nu ser man äntligen när man kommer innanför dörren - hurra för killar ibland. Självklart hade jag ju kunnat fixa det själv.. det hade bara dröjt lite.
'
Idag är det ett år sedan mina bästa gudföräldrar tog med mig på en resa till Manchester, där jag fick uppleva staden och se mitt favoritlag spela på Old Trafford. En av de bästa resorna i mitt liv, som jag fortfarande är så otroligt tacksam för!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0