am i ready now?

sitter i vårt mörka vardagsrum, med både datorn och chili i mitt knä.
jag har ont i magen och har en fet och äcklig känsla efter den otroligt
sunda kvällsmaten (pizza).
för ett par år sedan åt jag inte pizza alls, förra året åt jag pizza ytterst
sällan, men i slutet av förra och i början av det här har det hänt ett fler-
tal gånger.
jag gillar det inte egentligen, att äta skräp till mat (även om det kan vara
gott).
beror nog mest på att jag har flyttat hemifrån. ibland finns bara inte orken
eller fantasin till matlagning eller disk.
imorgon ska jag försöka komma tillbaka i mina gamla och sundare vanor.
hälsotjejen vill jag ha tillbaka.
imorgon ska jag också börja skolan. jag ska bli sjukgymnast. rätt grymt.
känns som att ett helt nytt liv börjar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tjockis

Lycka till honey, tanker pa dig!

2010-01-25 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0