att fatta rätt beslut.

för lite mer än ett år sedan hade jag också problem med beslutsångest.
det rycktes i mig från tre olika håll.
den här gången är det så annorlunda, det gäller så mycket mer.
nu mer än någonsin måste jag försöka komma fram till ett beslut som
jag ska kunna vara nöjd med, och inte ångra. leva med helt enkelt.
för nu väljer jag mellan allt eller inget. det finns inga mellanting, jag
är helt enkelt inte den personen.
sist var jag väldigt rädd för att fatta fel beslut. i år, här och nu, är jag
rädd för att det inte finns något rätt eller fel beslut.
kanske är det som daniel säger, att jag kommer att må dåligt vilket
jag än väljer.
jag hoppas att det inte är så, även om jag faktiskt tror att han kan ha rätt.
men i såna fall får jag väl välja det beslutet jag mår minst dåligt av.
haleluja.
*
imorgon (idag) är det torsdag. sen är det bara fredag, och på lördag åker
anna hem igen, och tar kakan med sig i två veckor.
otroligt vad snabbt det gick, vi ska redan skiljas åt igen.
men jag hoppas innerligt att vi fortfarande kan hålla ihop.
friends are forever, hörde jag någonstans. hoppas att det är rätt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0