det är okej.

våldsamt krig har både utbrutits och avslutats här på nelinsgatan 13A.
självklart gick jag segrande ur striden och daniel fick lämna soffan med
svansen mellan benen.
chili gjorde sitt bästa att fungera som medlare, men lyckades icke fånga
någon uppmärksamhet.
*
idag gick jag och becca på stan. min tanke var att glutta runt lite, vilja
ha saker utan att hitta saker eller orka prova dom - precis som vanligt.
slutade med att jag gick därifrån med sex plagg istället. men det var
fina plagg, och plagg som jag dessutom behövde.
och eftersom att fyra av plaggen var från h&m så kan man ju kalla det
att fynda på rea (har inte handlat på h&m på år och dar).
dessutom gillar vi ju det där med materiell (tillfällig) lycka.
för idag behövde jag verkligen tillfällig lycka.
tackar becca och shoppingen för mina uppfyllda behov.
*
over and out.

Kommentarer
Postat av: bk

dessutom...väldigt fin bild!

2010-01-15 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0